برخلاف محصولاتی که توسط دندانپزشک استفاده می شود، در این مواد خبری از کاربامید پراکسید نیست. در ضمن اثر سفید کنندگی مواد هم بسیار طولانی تر خواهد بود. در خمیردندان سفیدکننده از کاربامید پراکسید استفاده نشده است، اما در عوض شاهد استفاده از مواد ساینده و کوارین آبی شیمیایی هستیم که با ساییدگی سطح دندان ها منجر به سفید شدن سطح آنها می شود. با اینکه لیگامن دندان جزء بافت نرم دندان است اما بافتی متراکم دارد. از این مرحله به بعد شما یک ژل سفید کننده مخصوص روی دندان های خود قرار می دهید و این کار را به مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت در روز طبق دستور دندانپزشک برای چند

هفته انجام میدهید. نوارها شامل لایه بسیار نازکی هستند که در آن مقدار بسیار کمی پراکسید هیدروژن به کار گرفته شده که به صورت یک لایه چسبناک روی دندان ها قرار می گیرد. حضور در مطب دندان پزشک و انجام سفیدی دندان ها به صورت حرفه ای یک روش ایده آل است. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به شما خواهیم گفت که روند سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی (آفیس بلیچینگ) یا در منزل (هوم بلیچینگ) به چه صورت است و عوارض جانبی احتمالی آن چیست.

شما از ما تشکر خواهید کرد – 5 نکاتی درباره پر کردن که باید بدانید

براکت یا با سیمان مخصوص دندانپزشکی روی دندان چسبانده میشود یا از باند برای قرارگیری آن استفاده میشود. علاوه بر این ها آبچراتور، اندو پایلوت و گوتا کارت برای پر کردن و جراحی ریشهی دندان استفاده میشوند. کیسهداران درختزی استرالیا نیز در مناطق جنگلی با پوشش گستردهٔ درختانی چون اکالیپتوس یافت میشوند. اصولا صحبت کردن با دندانپزشک در مورد سفید کردن دندان ها قبل از امتحان کردن روشهای مختلف بسیار مفید است. همچنین می توانید با آن لکه های ناشی از دارو ها را از بین ببرید. اگر تورم با درد مداوم، التهاب، حساسیت به لمس و مشکل باز کردن دهان همراه باشد ، به خصوص اگر درد شدیدی در سمت گوش احساس شود، ممکن است دچار حفره خشک بعد از کشیدن دندان عقل شده باشید. در نظر داشته باشید که لمینت دندان تغییر رنگ نمی دهد، مگر آنکه به خاطر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، رنگ دندان های زیرین آن تغییر کند و رنگ لمینت را تحت تاثیر قرار دهد.

ترتیب افتادن دندان شیری

سلام، نه متاسفانه لمینت و کامپوزیت دندان شرایط اقساطی نداره. در این شیوه دندانپزشک از غلظت بالاتر پراکسید هیدروژن نسبت به محصولات عرضه شده در داروخانه ها استفاده می کند و این کار را در شرایط کنترل شده انجام می دهد. سالم بودن فک و لثه، در صورتی که فک فرد ایراد داشته باشد یا دندانهای آن باید ارتودنسی شود، نمی تواند از این روش استفاده کند. این امر به چند طریق قابل انجامه که یکی از این روش ها ونیر کامپوزیت دندان است. نابودی زیستگاه باعث راندن یوزها از یک ناحیه به ناحیهٔ دیگر نمیشود بلکه یوزهای ناحیهٔ نابودشده را برای همیشه منقرض میکند. این ماده شیمیایی به هیدروژن پراکسید و اوره تجزیه می شود و در یک واکنش شیمیایی رنگ دندانها را تغییر میدهد. محصولاتی که حاوی کوارین آبی (blue covarine) هستند، از لحاظ شیمیایی روی سطح دندان ها تاثیر می گذارند و به همین دلیل می توان بعد از یک بار مسواک زدن شاهد سفید تر شدن سطح دندانها بود. سلام من از شهرستان میخوام بیام برای کامپوزیت دندونام، یک روزه انجام میشه؟

عوارض ایمپلنت دندان

7. استفاده مکرر از ژل های بر پایه الکل جهت ضدعفونی نمودن دست ها قبل از پوشیدن و پس از کندن دستکش. پرتکرارترین روشی که توسط دندانپزشکان استفاده میشود استفاده از محصول کاربامید پراکسید است. برای بهبود وضعیت ظاهری دندان ها و از بین بردن لکه های آنها امکان استفاده از محصولات سفید کننده بدون نسخه وجود دارد. دلایل مختلفی برای تغییر رنگ دندانها و لکهدار شدن آنها وجود دارد به همین دلیل افراد زیادی هستند که به فکر سفید کردن دندان خود هستند. تغییر رنگ ذاتی معمولاً ماندگاری بیشتری دارد و به همین دلیل مسئله سفید کردن دندان برای این افراد پیچیدگی های خاص خود را دارد. در برخی موارد دندانپزشکان سفید کردن دندان ها در منزل را تجویز می کنند که باید با نظارت آنها انجام شود. به عنوان مثال، مصرف برخی خوراکی ها و نوشیدنی ها مانند قهوه و شراب قرمز می تواند نوعی تغییر رنگ روی دندانها به وجود بیاورد که عمدتاً با خمیردندان های سفید کننده دندان امکان برطرف کردن آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *