اگر لثه بیش از یک هفته متورم باقی ماند در آن صورت به دندانپزشک مراجعه کنید. اگر لثه یا اطراف دیواره های داخلی دهان شما بعد از لمینت دچار مشکل شد، بهتر است این مورد را به صورت حضوری با پزشک خود در میان بگذارید. با کاهش شدید جمعیت یوزها در آفریقا و انقراض آنها در بیشتر بخشهای آسیا تا پایان سده بیستم میلادی، تعدادی از باغوحشها و مراکز پژوهشی در سراسر جهان اقدام به تولهآوری از این جانوران در اسارت کردند. بیشتر محصولات سفید کننده از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان ها استفاده می کنند، که باعث نگرانی برخی از افراد میشود. محصولات زیادی برای سفیدتر کردن دندان هایتان وجود دارد. این روزها، چسب های خاصی به بازار آمده هست که ادعا میشود با چسباندن روی دندان ها، دندان ها را سفید میکنند ولی نتایج بهره گیری از انها عمده رضایتبخش نیست و به میزان کمی دندانهای شما را سفیدتر خواهد کرد.

کاشت دندان قیمت

اگر می خواهید دندانهای سفیدتر داشته باشید درضمن از مواد شیمیایی پرهیز کنید، در این مقاله گزینه هایی وجود دارد که هم طبیعی و هم مطمئن هستند. به طور کل مصرف نوشیدنی هایی مانند چای، قهوه و مصرف خوراکی های رنگی می تواند در تغییر رنگ لمینت دندان تاثیر به سزایی داشته باشد. این عمل شامل چرخش روغن در دهان برای از بین بردن باکتری هایی است که می تواند به پلاک تبدیل شده و باعث زرد شدن دندانهای شما شوند. روغن نارگیل همچنین دارای اسید لوریک است که توانایی کاهش التهاب و از بین بردن باکتریها را داراست. به محض اینکه یک وعده خوراکی وارد دهان ما میشود ، باکتریهای موجود در دهان شروع به تجزیه قند موجود در آن کرده و تولید اسید میکنند، که همین اسید با حمله به مینای دندان ، باعث پوسیدگی دندانها میشود. اگر به دندانهای جلویی شما در اثر زمین خوردن، ضربه وارد شود، رگ های خونی داخل دندان پاره و مواد رنگی خون به داخل عاج دندان نفوذ میکند و کم کم زمان، رنگ دندان را تیره میکند.

لیزر، انرژی زیادی را به مواد

سفیدکننده وارد خواهد آورد و موجب میشود فعالیت سفیدکنندگی این مواد تسریع شده و خیلی زود مواد رنگی از روی دندانهای شما پاک شود. تشکیل جرم و پلاک میکروبی بر روی دندان ها ظاهر آنها را تغییر میدهد و باعث زردی میگردد. گذشته از سفید کردن دندان ها باید از سلامت دندان و لثه مطمئن شد. اگر میخواهید در یک جلسه دندانهای تان را سفید کنید، باید با بهره گیری از لیزر اینکار را انجام دهید. سفید کردن دندان ها، روشی هست که با بهره گیری از آن، رنگ زرد یا قهوه ای دندان ها را از بین میبرند و دندان ها سفید و براق میشوند و شما لبخندی درخشان خواهید داشت. به هر یک از داروخانه ها سر بزنید، بسته های رنگارنگ و متفاوتی از محصولات سفیدکننده دندان ها پیدا خواهید کرد. روشهای متفاوتی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد؛ از سفید کردن دندان ها به وسیله مواد شیمیایی گرفته تا بهره گیری از اسیدهای ضعیف و لیزر. مسواک زدن مرتب و نخ کشیدن دندان تأثیر زیادی در جلوگیری از پوسیدگی و مریضی لثه و نیز حفظ سفیدی و شفافیت دندان ها دارد.

4 پر کردن خطا شما باید هرگز بسازید

سفید کردن دندان ها را نمیتوان در مورد کسانی که لثه های ملتهب دارند و یا دچار پوسیدگی دندان میباشند به کار برد. مادران باید مراقب تغییر رنگ دندان کودکان باشند. جهت مراحل قالب گیری روکش ایمپلنت دندان و نصب روکش ایمپلنت باید مدت زمان 3 ماهه از کاشت ایمپلنت درون استخوان فک بیمار گذشته باشد. گرچه ممکن هست بسته به شدت بدرنگی دندانهای شما، این جلسه مدت زمان کوتاه یا طولانی تری داشته باشد. سفید کردن دندان ها با لیزر، معمولاً گران تر از سایر روشهای سفید کردن دندان هاست ولی در مقابل، شما در مدت زمان کوتاهی، لبخندی سفید و براق خواهید داشت. کشیدن روغن روی دندان ها یک روش سنتی است. دندانهای مصنوعی علاوه بر اینکه میتوانند با پر کردن فضای خالی دندان ، موجب اصلاح طرح لبخند فرد شوند و بر روی اعتماد به نفس او تاثیر بگذارند، مزایای عملکردی را نیز برای بیماران به همراه داشته و امکان غذا خوردن و بهبود در صحبت کردن را برای او ایجاد می نمایند.اگر از دندانهای مصنوعی به درستی مراقبت شود، به راحتی 5 الی 10 سال عمر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *