دندانپزشک می تواند سلامت دندان ها و لثه های شما را مشاهده کرده و مشکلات دهانی را زود تشخیص دهد تا از بیماری و عفونت جلوگیری کند. همراه با مشاهده بصری لثه ها ، ممکن است پزشک برای بررسی بیماری پریودنتال یا دندان آلوده (به دلیل عفونت پالپ) عکس رادیوگرافی دندان را تجویز کند. اگر دهان خود را باز کرده و منطقه را مشاهده کنید ، ممکن است تورم و قرمزی را نیز مشاهده کنید. دندانپزشک شما ممکن است یک روش تمیز کردن عمیق به نام پوسته پوسته شدن و برنامه ریزی ریشه را پیشنهاد کند. بزرگترین عیبی که بلیچینگ کردن در خانه به دنبال دارد، این است که به دلیل اشتباه کردن مواد در ترکیب بعد از انجام کار حساسیت های زیادی در دندان ها و حتی بافت های دهان ایجاد شده و منجر به اذیت شدن شما خواهد شد. جرمگیری دندان برخلاف یک باور عمومی در صورتی که به طور صحیح انجام شود ضرری برای دندانها ندارد و حتی از بیماریهای حادتری نظیر التهاب در ناحیهی لثه جلوگیری میکند.

طول عمر کامپوزیت دندان

این شیوه از ایمپلنت زمانی که بیمار تعداد زیادی از دندانهای خود را از دست داده است به عنوان یک راه کار مؤثر و ایمن استفاده میشود به گونهای که باعث حفظ و ترمیم کل دو فک بالا و پایین در بیمار میشود در حالی که این شیوه ترمیمی پایدار است و مانند پروتزهای متحرک مرسوم قابلیت تحرک و جابهجایی را ندارند اما قابلیت این را دارند که برای تمیز کردن آنها را از دهان خارج سازید. آنها توسط شرکت های تولید کننده معرفی شده اند و امکان عدم تطابق آنها با فک و دندان ها بسیار بالاست. 8. کلیه پارکت لمینت های موجود در شرکت طرح آذین همراه با 10 سال ضمانت نامه اجرایی بوده که از ارزش بالایی برخوردار میباشد که مشتریان با خیال آسوده میتوانند بهترین خرید پارکت لمینت را داشته باشند. دندان های خود را دو تا سه بار در روز مسواک بزنید ، به خصوص بعد از غذا. مجموعهای به وسعت ۱۲ هکتار محصور در میان کوهها که از این بین ۶ هکتار فنس کشی شده و داخل آن طرح باغ پرندگان اجرا شدهاست. درمان آبسه لثه شامل تخلیه آبسه و از بین بردن باقی مانده جیب پریودنتال است. این دسته بندی عمدتا مشتریانی از مراکز درمانی داشته و اقلام آن اکثرا برای مراکز درمان ارسال می شوند .

ایمپلنت دندان یک روش موثر برای جایگزینی دندانهای شکسته یا از دست رفته است زیرا در استخوان فک شما قرار می گیرد، این ایمپلنت ها همانند ریشه دندان عمل می کنند و پایه ای ثابت و محکم برای اتصال تاج هایی با ماندگاری بالا به همراه ظاهری بسیار طبیعی و هم رنگ سایر دندان ها ایجاد می کنند. در موارد نادر ، عفونت لثه می تواند به جریان خون منتقل شود و عارضه ای تهدید کننده زندگی به نام سپسیس ایجاد کند. دندان های خود را هر شش ماه به طور حرفه ای تمیز کنید. در این هنگام دندان های مصنوعی کامل که متشکل از دندان های مصنوعی و لثه های ساخته شده با پروتز است برای آنها کار گذاشته می شود. اگر دندانپزشک قادر به تخلیه کامل آبسه نباشد ، آنتی بیوتیک ها می توانند به تورم کمک کنند. از انجایی که مشکلات ارتودنسی کودکان زودتر و به موقع تشخیص داده می شود لذا به انجام یک روش حداقل تهاجمی در حال حاضر کمک نموده و مانع از انجام یک جراحی سخت و دشوار در آینده می شود.بنابراین بهتر می باشد که کودکان در سنین پایین به وسیله متخصص ارتودنسی مورد معاینه قرار گیرند تا متخصص به والدین کودک اطلاع دهد که آیا فرزند او نیازی به ارتودنسی دارد یا نه؟

نگهداری از این دستگاه و مواد مصرفی بالایی که دارد نیز، از مواردی هستند که سبب گران تر بودن استفاده از لیزر می شوند. به این صورت که برای از بین بردن جرم دندان ها از دستگاه جرمگیری دندان اولتراسونیک استفاده می شود. این می تواند باعث افزایش درد و تورم شود ، و عفونت می تواند به سایر قسمت های صورت و بدن شما منتقل شود. این دارو همچنین می تواند از بروز مجدد آن جلوگیری کرده و مانع از گسترش عفونت به سایر مناطق بدن شود. در صورت عدم درمان ، عفونت می تواند به عمق بافت لثه گسترش یابد و دندان ها و استخوان های اطراف را تحت تأثیر قرار دهد. علائم آبسه لثه ممکن است به مرور زمان کمی بهبود یابد. به خاطر داشته باشید که آبسه لثه به خودی خود کاملاً بهبود نمی یابد. پزشک می تواند با استفاده از اشعه ایکس دندانپزشکی تشخیص دهد که آیا آبسه لثه منجر به از دست دادن استخوان شده است یا خیر. اشعه ایکس همچنین می تواند به پزشک کمک کند تا ارزیابی کند که آیا شما از دست دادن استخوان در اثر عفونت دارید یا خیر. نوع این مرض که در اثر کار زیاد، بارداری زیاد زنان، و رطوبت زیاد پیدا میشود که در افغانستان زیاده دیده میشود.