اگر این روش ها را بدون موفقیت امتحان کرده اید ، ممکن است دندانپزشک بتواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا یک روش عملی دیگر برای شما مناسب است یا خیر. چرا دندان زرد و یا تیره می شود؟ گفته می شود که خوردن میوه و سبزیجات خام با مقدار زیاد آب می تواند به سالم ماندن دندان های شما کمک کند. اگرچه شکی نیست که رژیم غذایی پر از میوه و سبزیجات برای سلامت دندان و سلامت کلی شما مفید است، اما شواهد علمی زیادی وجود ندارد که این ادعاها را تأیید کند. غذاها/ نوشیدنی ها: مصرف قهوه، چای، نوشابه کولا، شراب، میوه ها و سبزیجات خاص (برای مثال، سیب و سیب زمینی) می توانند علت زرد شدن دندان ها باشد. اگر شما فردی سیگاری هستید این لکه های هر چه سریعتر و هر چه بیشتر بر روی دندان های تان ظاهر می شود زیرا سیگار به دلیل نیکوتین بالایی که دارد،رسوبات بسیاری را بر روی دندان های تان به جای می گذارد.

فیلم روکش دندان

در مورد بیماری خود به صورت شفاف با دندانپزشک صحبت کنید و در این مورد از او مشورت بخواهید. هرچه تحلیل استخوان بیشتر باشد، تعداد ایمپلنتهای بیشتری مورد نیاز خواهد بود. معمولاً برای تولید هر تن آلومینای فیوزد در کوره قوس الکتریکی دوهزار کیلووات ساعت انرژی الکتریسته نیاز است. این تورم عموماً به سرعت گسترش می یابد و اگر به حنجره منتشر شود و منجر به دشواری تنفس شود، می تواند به یک واقعه جدی تبدیل شود که نیاز به درمان های اورژانسی دارد. دندان های سفید مانند مروارید های درخشنام می تواند زیبایی شما را دو چندان نماید.با توجه به انکه سفید کردن دندان راه های زیادی دارد که گاها نیازمند پزشک رفتن و هزینه نمودن است،ما در این مطلب می خواهیم شما را با چند روش ساده آشنا کنیم تا از سفیدی دندان های خود لذت ببرید.اما اول دلایل زرد شدن دندان را برایتان می گوییم تا سفیدی دندان های خود را با رعایت این موارد بیشتر و ایمن تر نمایید. عوامل زیادی روی تعرفه ارتودنسی تاثیر میگذارند اما ما سعی کرده ایم که از میان این عوامل 8 مورد که تاثیر بیشتری بر هزینه ها دارند را توضیح دهیم.

با توجه به متخصص یا عمومی بودن دندانپزشک، نوع سرامیک مورد استفاده، هزینه لابراتوار که لمینیت را می سازد و نوع چسب مورد استفاده، قیمتهای مختلفی وجود دارد. مصرف آنتی هیستامین ها (مثل بنادریل)، داروهای ضد روان پریشی، و داروهای ضد فشار خون نیز می تواند باعث ایجاد دندان زرد شود. علاوه بر این، عفونت های خاص مشاهده شده در بارداری می تواند باعث تغییر رنگ و زرد شدن دندان های نوزاد با تاثیر گذاری بر فرآیند توسعه مینای دندان شود. حالت لکه دار کردن و رسوب دندان هایتان را افزایش می دهد پس برای اینکه این لکه های و جرم های قهوه ای و زرد رنگ بر روی دندان های تان نماند،مدتی بعد از اینکه این مواد غذایی را میل نمودید بهتر است از مسواک استفاده کنید. بهتر است بهداشت دهان و دندان هایتان را به خوبی رعایت کنید تا دچار بیماری و مشکلات دهانی و دندانی نشوید، چنانچه دچار بیماری و مشکلات لثه شدید در صورت پیشرفت بیماری لثه ای علاوه بر حسب جرم روی دندان و لثه ممکن است بخشی از لثه و بافت تخریب شده و از دهان خارج بشود، با خارج کردن بخشی از لثه احتمال اینکه دندان ها بلند به نظر برسند وجود داشته و ممکن است حالت ناخوشایندی در لبخند فرد ایجاد کند.

حال دلیل تفاوت قیمت در این مراکز هم به خیلی از عوامل از جمله رعایت بهداشت ، استفاده از وسایل یکبار مصرف ، چسب کامپوزیت و تکنیک انجام کامپوزیت بستگی دارد . به تمرین بهداشت دهان و دندان ادامه دهید و معاینات منظم دندان انجام دهید. از قرص هایی به باعث می شوند خون شما رقیق شود به هیچ عنوان استفاده نکنید. در کلینیک سریتا، تقریبا از هر 10 نفر که می خواهند دندان های خود را روکش کنند، 7 نفر لمینت و 3 نفر کامپوزیت را انتخاب می کنند. اگر به دنبال روشهای موثر و خانگی برای سفید کردن دندان و از بین بردن زردی دندانها هستید، باید بهتون بگیم که روشهای بسیار زیاد و متعددی برای این موضوع وجود داره اما باید در استفاده از هر کدام از این روش های خانگی، بسیار با احتیاط عمل کنید. استفاده از خمیردندانهای حاوی جوش شیرین و هیدروژن پراکسید، یکی از روشهای خانگی و ساده برای رفع زردی دندانها هست و کمک میکنه تا دندانهایی سفید و درخشان داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید و با بهترین روشهای خانگی و ترکیبات طبیعی برای از بین بردن زردی دندانها بیشتر آشنا بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *